Doorgaan naar hoofdcontent

Kaartje voor Britt


Op de valreep nog een bijdrage voor de challenge bij EKEF. De kleurtjes die je mocht gebruiken (ik heb abrikoos en lichtgroen gekozen) zijn geen kleurtjes die ik normaal zou kiezen, dus vond ik dit extra leuk! Het is een kaartje voor Britt, ons nichtje, geworden die woensdag 9 jaar wordt. Lekker veel glittertjes gebruikt zodat het toch een echt meisjeskaartje is geworden, ondanks dat ik niet voor het gebruikelijke roze heb gekozen! Het papier is van Art Talent (Kruidvat), de 9 is een houten cijfertje van Artemio die ik met Stickles heb bewerkt en er zit een lief Penny Black stempeltje op (Hedge Delivery). Hiermee is ook aan de optie voldaan! Het hekje is een stansje van Magnolia.

Reacties

Ellen zei…
Wat een schatje Danielle!
Ik vind vooral je tekst cirkel erg mooi!
Bedankt voor je deelname aan EKEF!
Groetjes Ellen
Durvina zei…
Wat een leuke kaart, met die glitters erop is ie extra feestelijk en zal ie ook vast goed in de smaak bij jou nichtje vallen.

groetjes, Durvina