Doorgaan naar hoofdcontent

Butterfly

Toen ik begon met mijn kaartje voor de Liftchallenge, twijfelde ik of ik zou kiezen voor bloemen of voor de vlinderstempel. Uiteindelijk is dat een bloemenkaartje geworden. Vandaag een heerlijk rustig dagje met (eindelijk weer eens) tijd om te knutselen en mijn andere idee uit te werken. Ik vond het, toen ik de kaart bijna af had, toch mooier om de hele vlinder een kleurtje te geven. Ik heb de stempel met embossingpoeder Black Sparkle van Ranger bewerkt. Daarna ingekleurd met de Zig markers. De kaders gesneden met mallen van MFT. Ik vind hem zelf erg mooi geworden, hoop dat er genoeg wit is overgebleven om hem CAS te mogen noemen :-)


Omdat op de foto slecht te zien is hoe mooi het embossingpoeder is, hierbij nog een detail foto.


Graag doe ik mee met challenge #85 Butterflies van CAS on Sunday!

Reacties

Het is een prachtige kleurrijke vlinder geworden Daniëlle. Van zo'n kaart wordt je toch heel blij als je die mag ontvangen? Top hoor...
Lieve groetjes Miranda
Sarah zei…
Heel mooi! Knap!!
GerJanne zei…
Wat een mooie kaart. En een heel grote vlinder! Prachtig gekleurd. Waarschijnlijk is het bij deze stempel ook mooier om hem helemaal in te kleuren.
Die poes die elke keer op je blog verschijnt komt doordat je bloglayout verlopen is. Zoiets las ik op een blog van iemand anders. Als je het verandert zal het waarschijnlijk verholpen zijn.
Groetjes,
GerJanne
Stella zei…
Ik vind 'em helemaal geweldig! Prachtig ingekleurd!
Rosina zei…
PRACHTIG deze kaart Daniëlle...wat een super mooi ingekleurde vlinder erop...zooooo gaaf!!!!

groetjes Rosina
Danielle zei…
Aha bedankt GerJanne, dat zou goed kunnen.... Dan zal ik eens op zoek gaan naar een vervanger van de layout! En bedankt voor je compliment! :-)
Mariken zei…
Wat een prachtkaart, met deze supermooie vlinder, heel tof!
Rhodé zei…
Je vlinder springt er echt uit! Hele heldere kleuren. Prachtig!
Maria V zei…
Wauw wat mooi!!!!