Doorgaan naar hoofdcontent

Een echte uitdaging ;-)

De liftchallenge van deze keer is een heel leuke! Maar voor mij bleek het een echte uitdaging..... De bedoeling is om een afbeelding te stempelen, uit die afbeelding een kader te snijden en alleen dat gedeelte te kleuren. 

Nu kocht ik pas via Marktplaats van Papertrey Ink de Doodlie-Do stempels. Daar wilde ik voor deze uitdaging iets mee doen. Maar steeds mislukte bij het stempelen een gedeelte van één van de stempels.... Hoe moeilijk kan het zijn.... Maar goed, toen ik dacht nu ga ik een laatste poging doen ging het goed! En kon ik aan het snijden en kleuren. Ik heb de Zig Markers gebruikt, zonder water dit keer zodat ik mooie felle kleuren kreeg die goed afsteken bij het zwart wit gedeelte.

Het resultaat:



Met deze kaart doe ik graag mee met Liftchallenge #105



Reacties

Sylvia zei…
Prachtige kaart,Danielle.Heel mooi gedaan.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.
Sarah zei…
Mooie bloemen stempels, kleurrijke uitwerking, tekstje met een mooie boodschap. Knap!
Cornelie zei…
Gave set dit he?! Heb deze ook, ik zou deze nooit weg doen!! Voor dat stempel werk is de Misti nou zo handig!! ;-)
Vind h'm erg mooi geworden, dank je wel Daniëlle!
Danielle zei…
Ik vind de set ook prachtig en was blij dat Nicole er wel klaar mee was ;-) Is de Misti echt zo'n aanrader? Want ik moet zeggen dat ik wel baalde toen ik papier nummer vier kon weg gooien.....
Marjan zei…
Wat een mooi kaartje en wat een leuke stempels! Jouw lift is echt heel gaaf!

Tja, is die Misti een aanrader, ik heb hem ook gekocht. Het werkt heel goed met Clear Stamps, je moet namelijk wel kunnen zien waar je ze plaatsen moet. En dan kun je heel precies nogmaals stempelen als je eerste keer niet zo goed lukte.
Maar met rubber stempels of andere ondoorzichtige stempels lijkt de Misti mij omslachtig. dan zou ik liever de Stamp-a-Ma-jic van Stampin Up gebruiken.
Dank je wel voor je mooie bijdrage aan de Liftchallenge!
Mooi gedaan hoor. Groetjes, Ankie
Een ontzettend gave lift Daniëlle, mooie stempels én mooie heldere kleuren. En ik vind de Misti ideaal werken zowel met Cling (rubber)stempels als met clear stamps.
Lieve groetjes Miranda
Danielle zei…
Bedankt voor je uitleg Marjan! Fijn weekend!
Danielle zei…
Bedankt Miranda, fijn weekend! Ga toch maar eens nadenken over de Misti!
Je@net zei…
Wauw...wat heb je dit mooi gedaan, Danielle. Een prachtige kaart!
GerJanne zei…
Hoi Danielle, wat een gave kaart. Heel goed gelukt vind ik hem. Leuk om jezelf echt uit te dagen en mee te doen. Daarom doe ik eigenlijk vaak mee aan Challenges. Juist om eens wat te proberen wat ik anders nooit zou doen.
Groetjes,
GerJanne
Mariken zei…
Wat geeft dit een leuk effect!! Echt een heel gaaf kaartje! Gezellig weekend verder!
Je@net zei…
Morgen een drukke werkdag, dus ik wens je nu alvast héééél veel plezier bij Adele. Lekker van genieten, zó gaaf!
Stella zei…
Danielle wat gaaf! Ik heb die set ook op mijn verlanglijst. Hij is zo leuk! Ik las hier ook over de Misti; ook ik vind het een aanrader. Ga hem ook kopen :)
Danielle zei…
Wat lief dat je er aan denkt Jeanet! Dank je wel! Jij succes met je drukke dag, ik ga ook nog een aantal uren werken ;-)
Thea zei…
Wat een mooi lift Danielle! Prachtige stempels en inderdaad zonder water geven de zig-markers ontzettend mooi kleur af. Ik heb een kleine set en ze kleuren ontzettend fijn.

Groetjes Thea
Ellen zei…
Tja... stempelen is een kunst op zich. Bij mij belandt er ook regelmatig wat in de prullenbak. Gave stempelset heb je gebruikt. Hele mooie lift.