Doorgaan naar hoofdcontent

Happy birthday....

Heerlijk aan het genieten van zomaar wat dagen vrij.... Gelukkig is het vandaag ook nog eens heerlijk weer, dus ik ga zo lekker met een boek naar buiten! Maar eerst wilde ik dit kaartje voor de Liftchallenge maken. Meteen toen ik de uitdaging zag (de schets aanhouden en een gestreepte achtergrond), dacht ik aan de streep stempel van het Scrapbookatelier. Die kocht ik afgelopen zaterdag, na een superleuke workshop gegeven door Aletta Heij. 

De stempel bestaat uit drie strepen. Ik heb de stempel in drie verschillende kleuren afgedrukt. De Happy Birthday tekst (van MFT) in de donkerste kleur gestempeld. De tekst heb ik met Wink of Stella Clear bewerkt. Een paar bloemetjes en meer hoefde het niet te worden dacht ik.....

Het is weer een super leuke challenge en ik heb nog een ideetje in mijn hoofd dus wie weet :-)


Reacties

Marjan zei…
Mooie en wat strakkere versie is het bij jou geworden en wat mooi is het kleurverloop van de streep stempel! Leuke bloemetjes en takjes en tekst erbij en meer heeft het zeker niet nodig. Leuk dat je weer meelift, Danielle!
Maria V zei…
Prachtig kaartje. Wat een gezellige kleurtjes.
Je@net zei…
Allereerst bedankt voor de mooie beterschapskaart die ik van je kreeg, Danielle. Vond het zo super lief van je!
Op mijn blog vind je mijn emailadres, wil je jouw adres en verjaardag naar me doormailen. Zet ik jou meteen ook in mijn blogadressenboekje.
En wat een leuke lift heb je gemaakt. Lekker strak en het kleurverloop vind ik zo mooi gedaan!
Rosina zei…
Een schitterend liftkaartje heb je gemaakt Daniëlle...prachtige kleurtjes gebruikt...

groetjes Rosina
Mariken zei…
Prachtig kaartje!! Mooi gelift! Heerlijk he, dat zomerse weer, ik kan hier echt van genieten...
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
je kaart is prachtig zeg! Mooi met die stempel. EN je hebt zo recht gestempeld, het lijkt net DP.
Ik ga zo nog even naar buiten, Peter zit er al...
Groetjes
GerJanne
Cornelie zei…
Ja erg leuk dat je de achtergrond hebt gestempeld. Mooi in het kleur verloop! Mooie strakke lift, ben benieuwd naar je andere ideeën ;-)
Leuk dat je weer met ons meedoet!
Stella zei…
Mooi strak en lekker zomers; wat een gave uitwerking!
Hier is ook heerlijk weer; en wij hebben mazzel met - tot nu toe - regen en onweer. Genieten dus!