Doorgaan naar hoofdcontent

Last minute.....

Helaas geen last minute vakantie, om de regen hier te ontvluchten, maar een last minute kaartje om nog mee te kunnen doen met de challenge van het Cards&Scrap inspiratieblog. Voor deze challenge werd gevraagd de kleuren roze, limegroen, lichtblauw en zwart en wit te gebruiken op een creatie. Ik heb met een stempel van Dark Room Door, die eigenlijk groter is (4 x 3 blokjes) gekleurde vakjes gemaakt met Colorbox inktjes. Daar was de MISTI een erg handig hulpmiddel bij, want het moest vakje voor vakje omdat het bijna niet lukt de overige vakjes niet te raken met je inktpad.... Toen ik de roze vakjes als laatste gestempeld had, zat er een klein roze vlekje net buiten een roze vakje. Vandaar de inktspetter stempeltjes om dit weg te werken ;-) De letters zijn van het prachtige Calligraphy Alpha van Altenew. Een paar enamel dots in dezelfde kleurtjes maken het af. 


Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de juni challenge van het Cards en Scrap Inspiratieblog.

Vandaag lag mijn gepersonaliseerde stempel in de brievenbus, gemaakt door het Scrapbookatelier. Daar was ik laatst voor het volgen van een workshop, en bestelde toen deze stempel:


Erg leuk (vind ik) om achterop mijn kaartjes te zetten. Krijg nogal eens de vraag of ik een kaartje zelf heb gemaakt, dan is dat meteen duidelijk :-)

Reacties

GerJanne zei…
Oh wauw wat een gaaf kaartje! Leuk die spetters. Van de nood en deugd gemaakt! Staat erg leuk.
En wat gaaf zeg dat je die naamstempel hebt laten maken in Klarenbeek. Ik heb er een, maar die is al erg oud en gaat wat minder mooi stempelen. Dit is een heel goed idee!
Groetjes,
GerJanne
Goed opgelost met die verfspetters Daniëlle, het is een leuke frisse en kleurige kaart geworden. Je naamstempel is práchtig, wat een mooi design..gaaf.
lieve groetjes Miranda
Mariken zei…
Wat een leuk kaartje, tof zijn de vierkantjes, met de letters erin!
Je naamstempel is prachtig, ik heb er ook een en gebruik 'm graag. Dat is meteen heel persoonlijk!
heel mooie naamstempel!
Toffe kaart, en creatief (opgelost) met je spetters!
groetjes
Nancy
Rosina zei…
Prachtig kaartje Daniëlle zo mooi in die kleurige vierkantjes en daar die tekst op geeft een heel mooi effect...
Leuke naamstempel is dat...

groetjes
Rosina
Je@net zei…
Prachtige kaart, Danielle. Heel mooi gedaan zo.
En wat een gave naamstempel. Veel plezier ermee!
!neke zei…
Wat een gaaf idee !!!!
Mooie die vierkantjes en je stempel is top !
groeten Ineke
Marjan zei…
Mooi en kleurrijk en daardoor ook heel vrolijk! Knap gestempeld en dan is die Misti zeker een uitkomst, heb hem sinds kort ook. En slim opgelost met de spettertjes! Stijlvolle naamstempel ook, maakt een kaart af vind ik zelf.
Stella zei…
Mooi in deze verschillende kleuren; wat is de Misti dan een uitkomst hé! Ik heb sinds kort en echt i-d-e-a-a-l! En die spettertjes zijn een gaaf detail. Iet sme van de nood een deugd:) En je naamstempel is hartstikke leuk; ik heb er ook één. Daar ga je veel plezier van hebben!