Doorgaan naar hoofdcontent

Nog een lift.....

Wat een eer!! Ik stond in de top drie bij de Dutch Card Lovers met dit kaartje.... Super leuk!


Ik had verschillende ideetjes in mijn hoofd voor de lopende liftchallenge. Eerder maakte ik een lift met een stempelset van Papertrey Ink, maar ook leuk leek het mij om de Bloom with Hope set van Stampin Up hiervoor te gebruiken. Met het mindere weer van gistermiddag lekker zitten stempelen en kleuren, zie hier het resultaat!


Het kader is weer van MFT, de stempels dus van Stampin Up en de tekststempel van het Scrapbookatelier. Ik heb er geen gras over laten groeien, en na het stoeien met de vorige liftkaart meteen maar de MISTI besteld. Daarmee deze tekst gestempeld en dat ging super!! Erg blij mee dus. Het inkleuren deze keer met de Distress Markers gedaan.

Dit is mijn tweede inzending voor de Liftchallenge, Challenge #105 . Nu maar weer eens een ander soort kaartje gaan maken :-)

Reacties

Mariken zei…
Hele leuke techniek is dit, geweldig tof kaartje!!
Thea zei…
De top 3 komt je zeker toe met de prachtige kaart, ook de uitwerking van je liftkaart is weer superleuk.

Groetjes Thea
Stella zei…
Gefeliciteerd met je top 3! En je kaart voor de Liftchallenge is hartstikke mooi geworden! (Ik heb nog niets kunnen maken dit keer..)
GerJanne zei…
Ik zag het al! Wat geweldig dat je in de top 3 staat bij DCL. Je liftkaartje is ook erg mooi. Misschien zie ik je zaterdag. De workshop zat vol, maar we komen wel. Altijd leuk om even rond te neuzen!
Misschien tot zaterdag.
GerJanne
Marjan zei…
Nogmaals van harte Danielle, verdiend hoor, dat top 3 plekje. En en mooie liftkaart maakte je, en wat een gave stempels! Dank je wel voor het meedoen met de Lifchallenge.
Gefeliciteerd Daniëlle met je top 3 notering. Ik was ook helemaal weg van die kaart.
Dit is ook een beauty en een gave invulling van de liftchallenge. Leuke stempels heb je gebruikt en mooi ingekleurd.
Lieve groetjes Miranda
proficiat
enhelemaal mooi gemaakt
grtjs,martina
x
Cornelie zei…
Prachtige stempels hiervoor. Ook erg mooi. Je hebt de smaak goed te pakken!
Toffe lift, dank je wel voor deze tweede inzending!
Sylvia zei…
Gefeliciteerd met je top 3 notering,Daniëlle.Mooie liftkaart en prachtig ingekleurd stempelwerk.

Groetjes,Sylvia.