Doorgaan naar hoofdcontent

Vrolijke dieren

Wat een weer gisteren.... Eerst te warm om buiten te zijn (die 32 graden was me net iets te veel....) en daarna heftige buien, hoewel we hier nog geluk hadden dat er geen hagel bij was.

Gistermiddag in mijn knutselkamertje (op de begane grond dus redelijk koel!) gezeten om een verjaardagskaartje te maken. Een tijdje geleden bestelde ik het Stampin'Up Go Wild papier. Ik heb het tot nu toe nog niet gebruikt..... Daar moest verandering in komen! In combinatie met de leuke dieren uit de Zoo Babies stempelset van Stampin'Up maakte ik dit kaartje. 



Een stoer, maar toch ook lief kaartje. Omdat de (bijna) jarige van rood houdt, ook wat rode accenten aangebracht. Dit maakt de kaart ook net wat vrolijker :-)

Ik doe met dit kaartje graag mee met challenge #257 van de Dutch Card Lovers (het is feest) en bij de juni Challenge van de Egel (een dier op je kaart).

Reacties

GerJanne zei…
Aha, ik weet voor de kaart is en hij staat op mijn lijstje....nu nog tijd maken en op tijd posten, want de post werkt niet altijd zo vlot mee. Jij bent in je missie geslaagd denk ik. Enig en toch ook stoer...
Groetjes,
GerJanne
GerJanne zei…
oh ja, den natuurlijk bedankt voor het meedoen aan onze dier-challenge bij de Egel!
GerJanne
!neke zei…
Wat een gave kaart !!!!!
heel stoer !
groeten Ineke
Mariken zei…
Dat papier is echt zo leuk, zeker in combinatie met deze toffe stempeltjes! Gaaf!!
Fijn weekend!
Super gedaan. Deze stemepls zijn zo leuk voor kinderkaarten. Leuk dat je meedoet met de DCL.
anja curvers zei…
Oohh wat een leuke feestelijke kaart bedankt voor je deelname aan DCl.
Marjan zei…
Mooi kaartje in deze tinten met erg leuke stempels! Dank je wel voor het meedoen met DCL.
Sarah zei…
Hij is kei leuk!
Ik denk dat ik ook een vermoeden heb voor wie hij is en hij gaat hem leuk vinden! Vandaag zie je hem stralen op mijn blog. Xxx
Stella zei…
Superleuk! Ik vind dat aapje echt de eye catcher; enig!
Kaartenkraam zei…
Echt een leuke kinderkaart en toch ook een beetje stoer!

groetjes van Ank
Je@net zei…
Wat een leuke kaart, Danielle!
Margot zei…
Superleuk! Bedankt voor het meedoen met de DCL!
Maria V zei…
Wat een grappig en leuk kaartje.
Wat een leuke en lieve kaart Daniëlle. De rode accenten geven het een vrolijk aanzien en het achtergrondpapier is gaaf.
Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)
Rosina zei…
Heel mooi kinderkaartje voor de jarige gemaakt Daniëlle...KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina
Sylvia zei…
Mooi en lief kaartje,Daniëlle.Schattige dieren stempels.

Groetjes,Sylvia.
Nelleke zei…
Een wat late reactie, maar ik wilde je laten weten dat je een super creatie voor de juni uitdaging van de Egel hebt gemaakt. Dat rode doet het hem juist. Leuk! Groetjes Nelleke