Doorgaan naar hoofdcontent

Simply Celebrate!

CAS kaartjes maken blijf ik best moeilijk vinden. Toch vind ik ze altijd erg mooi. Daarom wilde ik weer graag meedoen aan de uitdaging van CAS on Sunday: black, white & one color!


Ik heb lichtblauw polkadot papier gebruikt en een lichtblauwe ballon van MFT toegevoegd. De mooie stans van MFT gebruikt voor het geschulpte randje. De leuke tekst komt van de Label Love stempelset van Altenew!




De uitleg is net zo simpel als het kaartje zelf :-)


Ik doe mee met challenge # 86 Black, white & one color van CAS on Sunday!

Reacties

Je@net zei…
Wauw...wat een mooie en strakke kaart, Danielle. Vind 'm prachtig!
Supermooie CAS-kaart!
nancy
Kaartenkraam zei…
Knap hoor om met zo weinig zo'n veelzeggende kaart te maken, mooi!

groetjes van Ank
Sylvia zei…
Hele mooie strakke Cas kaart, Danielle.

Groetjes,Sylvia
Marjan zei…
CAS is ook lastig, het draait om het design en dat heb je prachtig gedaan met de ballon in de hoek en de mooie grijs/wit tinten.
Maria V zei…
Ik heb daar kook altijd moeite mee. Jou is het in ieder geval heel goed gelukt.
Sarah zei…
Mooi. Zachte tintjes!
Margot zei…
Heel mooi!
Stella zei…
Als ik je kaart zie zou ik niet zeggen dat je dit moeilijk vindt. Ik vind 'em geweldig! CAS op zijn mooist; en je bent er heel goed in!
Miranda K zei…
is je prima gelukt! groeten miranda k
Mariken zei…
Prachtig CAS kaartje, dat gaat je goed af! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij CAS on Sunday!
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje Danielle! Leuk om CAS kaartjes te maken en inderdaad hebben ze dan niet zoveel uitleg nodig. Ja eindelijk mijn nieuwe stempel gebruikt. Zo mooi!
Groetjes,
GerJanne
Rhodé zei…
Wat een mooi kaartje! Prachtig in z'n eenvoud.