Doorgaan naar hoofdcontent

Dat is duidelijk.... Jarig!

Weekend!! Heerlijk. Mijn aangifte verpakkingenbelasting gisteren verstuurd, zo'n fijn moment als die megaklus er weer op zit.... Volgende week meteen weer verder met de maandafsluiting, het èèn volgt het ander op.... Maar dat moet ook, de dagen zijn dan zo voorbij ;-)

Ik zag op Facebook deze leuke stempels van het Scrapbookatelier voorbij komen, ik vond ze zo leuk! Grote teksten, zeker voor kaarten voor mannen vind ik ze ideaal! Dan heb je verder weinig nodig voor een leuke kaart. 

Ik heb de tekst op dp papier van MFT gestempeld. Uitgestanst met een kruissteekjes mal van MFT. En ook de zwarte banner is van MFT. Zo leuk, krijg je een andere kleur rand dan de binnenkant, waardoor je tekst extra opvalt. Een paar vlaggetjes uit verschillende bijpassende designpapiertjes en klaar! Moet wel zeggen dat ik met deze grote stempels extra blij ben met mijn MISTI, om ze zo mooi zwart te krijgen druk ik ze wel drie keer af...



Reacties

toffe tekststempels! en in het Nederlands, soms zo moeilijk te vinden!
gisteren zat mijn man nog tot bijna middernacht bezig met een aantal aangiftes van een klant die veel te laat zijn papieren bezorgde, maar alles moest tegen vandaag 'binnen' zijn...
zou niets voor mij zijn zo met al die cijfertjes...
Wat een gave kaart met die mooie duidelijke tekst-stempel. Je hebt er toch ook nog een heel feestelijk geheel van gemaakt met die leuke vlaggetjes...ik vind hem top Daniëlle.
Dank je wel voor je deelname aan de vlaggetjes-challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)
Je@net zei…
Wat een leuke kaart is dit, Danielle!
Sylvia zei…
Heel mooi gedaan weer,Daniëlle!Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.
Ellen zei…
Och ja, die Misti... ik durfde vroeger nauwelijks te stempelen. Altijd bang dat het fout ging en mijn reeds gedeeltelijk 'affe' kaart daardoor de prullenbak in kon. Tegenwoordig stempel ik maar raak ;-) Als je mij een beetje kent, dan weet je dat ik dit geweldige stempels en ook een geweldige kaart vind!
Joke de Wit zei…
Prachtig gemaakt Daantje.Gr.Joke
Kaartenkraam zei…
Wat een schitterende stempel en erg leuk gebruikt als middelpunt op deze groene kaart. Al die vlaggetjes vind ik superleuk!

groetjes van Ank
Stella zei…
Helemaal geweldig; en inderdaad....ideaal voort een mannenkaart. Ik vind die bannertjes ook gaaf! Tot morgen:)
super kaart! geweldige stempel en heel leuk die bannertjes er onder
!neke zei…
Super mooi !
Gave stempel !
Fijn weekend ,
Groeten Ineke
Larissa zei…
Gave stempel, zeker ideaal voor een mannenkaart.
Ik hou van de misti, zo'n geweldige uitvinding.
GerJanne zei…
Hij is hardstikke gaaf! De stempels zijn zo mooi van Scrapbookatelier. Ook prijzig, maar de kwaliteit is er echt naar! Ik ben aan het sparen en dan ga ik er een paar bestellen. Ben er zo weg van!
Dank je dat je weer meedoet bij ons van de Egel!
Groetjes
GerJanne
karien zei…
Super mooie kaart heb je gemaakt met een leuke tekststempel
Groetjes Karien
Marjan zei…
Superleuk met die grote tekst en de mooi bij elkaar passende bannertjes!
Diny zei…
Dat heb je HEEL erg leuk gedaan Danielle....super met de grote tekst! De kleur groen en de bannertjes zijn prachtig!
Groetjes Diny
Sarah zei…
Mooi gedaan Danielle! Ja de misti is een superding. Fijn weekend!
Aletta zei…
Leuk !!!!.... gaaf op designpapier, ga ik onthouden :)))