Doorgaan naar hoofdcontent

Een draak van een kaart....

...om op de foto te krijgen :-) De Liftchallenge is weer hartstikke leuk, werken met een transparante basiskaart, maar nog moeilijker te fotograferen dan een normale kaart. Cornelie was heel snel met het opsturen van mijn gewonnen prijs en ik wilde de Cheers stans voor de nieuwe challenge gebruiken. Samen met de leuke glaasjes van MFT en zwart-wit polkadot papiertjes is het een chique, maar toch feestelijk kaartje geworden. De glaasjes stanste ik uit glitterpapier, heel mooi effect (als je het kaartje "live" ziet schitteren ze echt). Ik bewerkte het transparante gedeelte met een embossingfolder met stippels. Ik heb eerst geprobeerd te heat embossen maar dat leverde een totaal verfrommelde kaart op :-) Als ik de foto zo zie lijkt het net of mijn achterkant helemaal bedekt is met papier, er zit nog een transparante rand om, zoals bij de voorbeeldkaart.....




                      Hobby de Egel - Challenge #29 - Eten / drinken op je kaart
 

Reacties

Larissa zei…
Wauw, heel erg knap gemaakt.
Wat voor transparant papier heb je daar voor gebruikt, is dat een soort vellum?
Leuk dat polkadot papier, en dan in combinatie met de glazen en de cheers helemaal een perfect kaartje!
Danielle zei…
Ik had deze dubbele transparante kaarten nog liggen (met een guldenprijs erop.... dus al best oud). Maar ik heb ook al voorbeelden gezien van mensen die overhead projector sheets hebben gebruikt. Mica is ook te koop in A4 vellen, dan snij je de kaart zelf. Vellum is volgens mij niet echt transparant, is toch weer anders. Vraag me ook af of dat stevig genoeg zou zijn voor dit model kaart.
Sylvia zei…
Heel mooi geworden, Daniƫlle.Apart met zo'n transparante sheet erachter.

Groetjes, Sylvia.
Ellen zei…
Wat een gave kaart! Je had 'm al een beetje aangekondigd ;-) En je hebt gelijk, die cheers-stans is echt geweldig! Wat leuk om zoiets moois te winnen.
Marjan zei…
Ja, het transparant is wat lastiger op de foto te zetten, maar dat is je toch gelukt. Leuk dat je meteen de stans kon gebruiken! Mooie lift Danielle en en erg leuk dat je weer meelift!
Diny zei…
Wat ontzettend leuk gedaan Diana....het is je goed gelukt moet ik zeggen!
Groetjes Diny
!neke zei…
Super mooi !!!!!
leuk effect om de sheet te embossen!
mooie kaart!
Je@net zei…
Vind 'm geweldig. Echt een super mooie kaart geworden, Danielle!
Sarah zei…
Leuk! Die micca geeft een bubbelend feestelijk effect!
Kaartenkraam zei…
Wat een hartstikke leuke kaart! Ik denk dat je de kaart beter voor de witte muur had kunnen zetten dan had je de transparante delen beter gezien maar zo is het ook best duidelijk hoor, geweldig gedaan!

groetjes van Ank
Margot zei…
Leuk! Nu lijkt het net nopjesfolie!
prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
Groetjes van Jacqueline
Marina zei…
Great idea -the transparent bit looks fab.
Stella zei…
Ik las dat je die transparante kaarten al een tijdje had....Wie wat bewaart die heeft wat :) Niet makkelijk om ter maken maar ik vind 'em echt super! Wat een gave lift!
Hij is gaaf geworden! Leuk dat je de polkadots terug hebt laten komen in de achtergrond. En die cheers-stans heb ik meteen besteld, gaaf is ie!!
Cornelie zei…
Leuk dat je de stans gelijk hebt gebruikt! Mooie lift is het geworden, en er bestaat ook mica welke je kunt heat embossen! Zo kun je ook teksten erop embossen. Biedt weer opties ;-)
Dank je wel voor deze lift Daniƫlle!