Doorgaan naar hoofdcontent

Happy birthday

Eerst maar beginnen met leuk nieuws, ik won bij de Liftchallenge :-) Wat een verrassing, ik zag de mooiste kaarten voorbij komen en de mijne werd gekozen.... En bij Leny won ik een leuk stempelsetje, dat vond ik gisteren in de brievenbus, ook al zo leuk!


Soms heb je van die stempels die je mooi vind en dus koopt, maar die je na een jaar nog steeds niet gebruikt hebt.... Ik had dat met deze daisy stempel van Stampendous. Hoog tijd om 'm nu eens uit de kast te halen :-) Ik heb de sketch van CAS(E) this sketch gebruikt en gecombineerd met de challenge van de Dutch Card Lovers, voorjaar op je kaart. De bloem is lekker vrolijk, ingekleurd met Zig Markers en met de blauwe "band" over de kaart heb ik de lucht min of meer nagebootst ;-) Ik zat een beetje te stoeien met een tekst, maar bedacht toen dat deze verticale tekst misschien leuk zou passen.... Perfect!



                      Dutch Card Lovers - Challenge 270 - Voorjaarskaart






Reacties

Je@net zei…
Prachtige stempel en wat een mooie kaart heb je ermee gemaakt, Danielle. Gaaf die tekst zo erbij!
Sarah zei…
Heel mooi!
Super al die prijsjes en ereplaatsen!
Maandag was ook mijn geluksdad. Ik kreeg zomaar post van Margo met leuke afdrukjes in en ik won bij Ingrid. Ik wacht nu ongeduldig op post ☺
Sarah zei…
* geluksdag
!neke zei…
Hele mooie kaart !!!!!!!
Top !

groeten Ineke
Rhodé zei…
Dat is een prachtige uitwerking voor de challenge! Je hebt ook de kleuren van de foto prachtig in je kaart terug laten komen. Ik vind het een topper, hoor!
Ellen zei…
Weer zo'n mooie bloem! Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. Leuk ook hoe je de tekst gepositioneerd hebt.
Stella zei…
En dat je bij de Liftchallenge won is je zó gegund!Ik vind deze kaart ook tóp! Leuk zoals je de tekst hebt verwerkt.En zo gaaf in twee verschillende lettertypes!
Aletta zei…
Zoooo... die is moooiiii zeg !!!!
GerJanne zei…
Ja, deze is echt gaaf! Gefeliciteerd met je winnende kaart bij de Lift. Leuk hè??
Goed idee die tekst zo. Ik denk dat ik deze een keer ga liften ;-)
GerJanne
Prachtig gedaan, heel rustig en mooi in balans. Leuk dat je meedoet met de DCL.
Marjan zei…
Mooi!! De roze bloem tegen het blauw is prachtig! Fijn dat je meedoet met DCL.
Ellen zei…
Wat een leuke lente kaart!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen
Margot zei…
Hele mooie kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.
Mooi! De verticale tekst past er idd mooi bij!! O
wat een prachtige kaart en idd leuk zo die tekst!
Maria V zei…
Gefeliciteerd, altijd leuk om een prijs te winnen. Deze kaart is een topper, wat prachtig gedaan.
Marina zei…
So pretty - I love the vertical sentiment.