Doorgaan naar hoofdcontent

Just wanted to say....

Hello! Hello stansen, ik krijg er geen genoeg van..... Toen ik zag dat Bij Oma Dee de prachtige Hello stans van Concord & 9th had, ging er een bestelling uit (samen met de happy's van mijn vorige kaartje). En wat vind ik 'm leuk!! Gecombineerd met een lief olifantje en leuk ruitjespapier, was ik helemaal blij met dit kaartje. Dat kun je zo eens hebben :-)

Volgende week accountantscontrole op het werk, daarna nog een flink project af te ronden voor eind maart. Het is en blijft druk. Gelukkig is mijn nieuwe collega snel van begrip! Dat scheelt enorm met inwerken. Gisteren verjaardag van mijn schoonmoeder gevierd, ze was helemaal blij met haar libelle-kaart. Mooi!



Met mijn "old stuff, new look" kaartje verdiende ik een Spotlight Artist Award bij het CityCrafter Challenge Blog! Dat is zó leuk, zo'n waardering :-)

Reacties

Je@net zei…
Aaaah....wat een lief kaartje, Danielle. Echt een super schattig olifantje erbij. Van zo'n leuk kaartje in je brievenbus word je toch helemaal vrolijk!
Rhodé zei…
Die stans heb ik ook gezien: mooi! Ideaal dat je dan verschillende 'diktes' hebt. En dat olifantje is zo schattig... een heel lief geheel!
!neke zei…
Helemaal mooi !!!!!!
Fijn dat het op je werk wel druk is , maar ik begrijp dat het wel "loopt".
groeten Ineke
Ellen zei…
Hello ja, wat een gave stans! Ben een fan van woordstansen en dit is een hele mooie. Samen met het olifantje (en het ruitje) levert het een lief kaartje op. Sterkte met de drukte op je werk. Ben blij dat mijn kaartje op het goede moment kwam ;-)
heel mooie kaart met een heel mooie stans!
nancy
Diny zei…
Wow....ik vind hem schitteren Danielle...heel erg gaaf gedaan! En die stans.....een goede aankoop!
Groetjes Diny
Rosina zei…
Heel mooi kaartje heb je voor je schoonmoeder haar verjaardag gemaakt Daniëlle..leuk die tekststans...

groetjes Rosina
GerJanne zei…
Ja, dat je schoonmoeder blij was, was te verwachten hè. in aar lievelingskleur! Maar dit is ook een heel leuk kaartje! Zo gaaf dat olifantje De tekststans is super. Ik moet me ook altijd bedwingen als ik dit zie. En dat ik gelukt (voor hoe lang?).
Wat jij schrijft over je werk is hier net zo. Dan denk je dat het een rustig weekje wordt en dan komt er van alles bij of tussen. Dit weekje mag ik niet klagen, eerlijk gezegd. En het is al bijna donderdag!
Groetjes.
GerJanne
Marjan zei…
Fijn dat je kaart gewaardeerd werd en terecht. Dit is een schatje, wat een lief fantje!! leuk die tekst zo als focuspunt. Schattig zijn de bloempjes en vlindertjes erbij.
Oh wat een schatje weer! Leuke stans dit!! Ik zag dat je bij Craftliners gewonnen had met je geweldige polka-dot kaart, proficiat!!
Mariken zei…
Gaaf zijn die stansen hè, ben er ook weg van! Heel leuk kaartje! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij CAS on Sunday!
Stella zei…
Ik snap dat je die stansen moest hebben:) Ze zijn zó leuk en ook dit kaartje is weer gaaf! Ahhh dat olifantje; wat een lieffie! Fijn dat je schoonmoeder de kaart zo mooi vond; dat is ook zo'n juweeltje. Sterkte met de drukte op het werk. En probeer af en toe wat tijd vrij te maken voor een kaartje; goed voor jezelf en voor ons leuk om te zien:) En die Spotlight award heb je dik verdiend! Fijne zondag!