Doorgaan naar hoofdcontent

Just wanted to say.....

Hello!! Bij CAS on Sunday is de challenge deze keer: tekst en geen afbeelding. Ik heb pas de halftone circles van Altenew aangeschaft en die gebruikt op dit kaartje. Ik vind het een leuk kanjerkaartje voor (jonge)mannen geworden. Dat is altijd lastig vind ik.... Vincent heeft 'm alvast goed gekeurd, dan is het kaartje zeker geschikt!



Weer de leuke stiksteekjes mal van MFT gebruikt, geeft net iets extra's aan de rand van de kaart. De letters heb ik uit spiegelkarton gestanst en met drie laagjes extra eronder opgeplakt.

Nog een dagje werken en dan weekend! Heerlijk vooruitzicht!


Reacties

Diny zei…
Wat een prachtige kaart met alleen tekst erop Danielle!
Groetjes Diny
anja curvers zei…
Schitterende mannenkaart hoor gaaf zijn ze hĆØ die altenew stempels. Leuk dat je meedoet bij CAS on sunday.
zeer zeker een geschikte kaart voor mannen. hij is super leuk geworden.
wat een super gave mannenkaart,Schitterend die opgehoogde tekst
fijne dag veel liefs Annemarie
Ellen zei…
Handig, zo'n strenge jury thuis ;-) Maar Vincent heeft gelijk, hoor, het is een toffe mannenkaart. Die cirkelstempels zijn trouwens we heel erg leuk. Fijne dag!
GerJanne zei…
Hihi, leuk!! Zeker geschikt voor een man. En als Vincent het zelf zegt klopt het toch? Peter was ook al zo streng over deze challenge. Geen afbeeldingen: wat bedoelen ze daarmee? Wel geometrische figuren? (mijn sterren en nu dus ook jouw cirkels) Lachen vind ik dat.
Groetjes,
GerJanne
Maar het is ene hele stoere en mooie kaart geworden!
karien zei…
Mooi kaartje heb je gemaakt
Groetjes Karien
Sylvia zei…
Mooie kaart,Daniƫlle.

Gr,Sylvia.
Joke de Wit zei…
Prachtig Danielle.Gr.Joke
Rosina zei…
Heel mooi deze mannenkaart ...leuk gedaan met die grote tekst erop...

groetjes Rosina
Wat een hippe cirkelstempels zijn dit. Inderdaad perfect voor een moderne jongenskaart. Leuk ook dat je spiegelkarton gebruikt hebt, past perfect bij dit stijltje!
!neke zei…
Helemaal mooi !
Wat een gave stempels !!!!!
prachtige kaart!
voor mij is het weekend net begonnen, start van een weekje vakantie! Heerlijk, nodig ook...
groetjes
nancy
Stella zei…
Wow; de juiste stempels en prachtig design; wat een juweel! Deze achtergrondstempels wil ik ook:) Ik lees dat je morgen nog moet werken; dan is de opmerking bij een eerder blogbericht al niet van toepassing:) Ik loop een beetje achter; veel in de tuin gewerkt en genoten van het mooie weer. Je zit in een aardige creatieve en productieve flow; zo leuk om het allemaal te zien!
Je@net zei…
Wauw...echt een super leuke kaart geworden, Danielle!
Zw@@n zei…
Super leuke kaart, Danielle. Mooie stempels en kleuren. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma