Doorgaan naar hoofdcontent

Time to celebrate

Wauw, wat was ik verrast dat ik als winnaar ben gekozen bij het Craftliners Blog met mijn polkadot kaartje.... In mijn middelbare school tijd heb ik een paar cursussen faalangst gevolgd. Die hebben maar gedeeltelijk geholpen, want nog steeds heb ik vaak het gevoel dat ik iets niet goed (genoeg) doe. Ik volgde al heel wat blogs voor ik er zelf één begon, omdat ik het gevoel had dat alle kaartjes mooier en leuker waren dan de mijne. Zo'n waardering krijgen doet mij dus meer dan goed.... Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik het meedoen echt belangrijker vind dan het winnen, omdat je met een challenge soms weer net iets anders maakt dan je normaal zou doen en dat vind ik nu juist zo leuk. Een keer andere kleurtjes, andere materialen, leuk om te variëren. En als je eens iets wilt maken en je hebt weinig inspiratie, is voor mij een sketch uitdaging helemaal ideaal. Zo kom ik altijd wel op een idee!

Een hele inleiding deze keer om te komen bij dit kaartje. De sketch van de Paper Players inspireerde mij meteen tot een kaartje met ballonnen. Door alle drukte door de week heen weinig tijd en zin gehad om te knutselen. Maar vandaag, op mijn vrije dag, mocht ik van mezelf voor het strijken en poetsen heel even mijn kamertje in duiken om het idee uit te voeren :-)

De grootste ballon heb ik met een stencil van MFT en distress oxide inkt gemaakt. Een ballon uit glitterkarton en een van glanskarton. Door het gebruik van het glitter- en glanskarton kan ik meteen weer mee doen met de nieuwe challenge op het Craftliners Challenge Blog: bling bling en/of parels! Een keer helemaal in het oranje, gebruik ik niet zo vaak maar is wel best feestelijk als ik het zo zie. De stempeltjes zijn van Sugar Pea Designs. Een ruitjespapiertje (MFT) als randje en ik vind 'm af. En dan nu toch maar aan de slag ;-)



                      Seize the Birthday - Anything Goes

Reacties

Je@net zei…
Wat een leuke en feestelijke verjaardagkaart, Danielle.
En gefeliciteerd met je winnende polkadot kaart, super leuk is dat!
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
zo leuk dat je gewonnen hebt bij Craftliners! Gefeliciteerd!! En ik herken wat je schrijft in je inleiding. Niet dat ik al blogs volgde voor ik een eigen blog had (ik wist niet eens hóe ik die kon volgen, whahaha), maar wel dat ik, toen ik begon, mijn kaartje zo onbenullig vond vergeleken met andere. Ook challengeblogs.... daar deed ik eerst helemaal niet aan mee, omdat ik het niveau van kaarten die ik zag zo hoog vond, dat ik me bijna schaamde voor mijn gepruts. Maar al doende leer je en ik leerde dat mijn kaartjes gewoon míjn kaartjes waren en dat het allerbelangrijkste is dat ik me ontspan, lekker creatief bezig ben, uitprobeer en andere mensen blij maak.
En je reden van meedoen aan challenges is bij mij eigenlijk ook hetzelfde. Jezelf uitdagen eens wat anders te doen dan waar je snel naar teruggrijpt.
Wat een inleiding op je kaart van vandaag ;-) ;-)
Ik vind het een erg leuk kaartje met de verschillende ballonnen. En het geruite papiertje! Super!
Ik heb net mijn liftkaartje geplaatst en moet ook aan de hh klussen....vanavond weer een blogrondje!
Maar ik zag jouw berichtje verschijnen en daar wilde ik even op reageren. Doei doei!
GerJanne
Zo herkenbaar wat jij en GerJanne schrijven. Ik heb dan ook nog geen vriendinnen die kaartjes maken of in een straal van 100 km geen mogelijkheid voor workshops... daarom is bloggen zo.leu k he.
Als ik jouw kaartjes zie lijkt het alsof je al heel je leven bezig bent!
veel plezier vandaag. Ik ben onderweg nasr huis. Einde werkweek. Misschien mag ik van mezelf straks ook nog een kasrtje maken voor ik aan de strijk ga...
Nancy
Ellen zei…
Wat vind ik dat nou leuk, dat jij gewonnen hebt bij Craftliners! En je doet met dit gave kaartje meteen weer mee aan de nieuwe challenge. Super! Challenges zijn er vooral om jezelf uit te dagen, toch?! Maar ik herken je twijfel wel, hoor. Heb zelf ook heel lang gedacht dat een blog niets voor mij is, omdat toch niemand op mijn kaartjes zit te wachten. Maar het is juist superleuk, vooral ook door de contacten die je opdoet. Succes met de huishuidelijke klusjes!
Hoi Danielle,

Allereerst van harte met je gwonnen kaart...super gedaan.
Heel herkenbaar je verhaal, altijd maar denken...is het wel wat en bij iemand anders vind je alles even leuk en prachtig....
Maar blij dat je zelf ben gaan bloggen, bekijk je kaartjes graag...
Reuze gezellig om even bij elkaar op "blogvisite" te gaan....

De balonnen kaart is ook super, ben net zelf ook bezig geweest met een uitdaging en balonnen, heeft ook wat uurtjes gekost, en nog niet helemaal tevreden...
Fijn weekend liefs Annemarie
Danielle, this is a fun take on our sketch this week using a trio of balloons. Very creative. Thanks for joining us at The Paper Players! Crystal
Maria V zei…
Ten eerste gefeliciteerd met je winnende kaart. Daar wordt je vrolijk van. Ten tweede, deze kaart is heel leuk. Ik vind het knap om met zo weinig zo' n gezellig kaartje te maken. Ten derde, knap je overwinning om een blog te beginnen. Ik heb er een jaar over gedaan om tot deze stap te komen en laten opzetten door Miranda. Tot nu toe nog geen minuut spijt gehad. Fijn weekend.
I love your trio of balloons Danielle, especially that each one is unique and in different hues, yet in the same color family. Thanks so much for sharing with us at The Paper Players!
Larissa zei…
Gefeliciteerd met je gewonnen kaartje, hij is ook echt prachtig!
Ik herken je verhaal wel, we zijn te streng voor onszelf. Iedereen is uniek en speciaal.
& ik vind het zo ontzettend leuk om bij jou op je blog te komen, en wat ben ik blij met al je leuke bezoekjes en berichtjes op mijn blog. & natuurlijk je prachtige kaartjes die ik heb mogen ontvangen.
Super cool balloon trio, Danielle!!! Adore the color palette and amazing sentiment. Thank you for joining us at The Paper Players this week!
!neke zei…
Leuk , je gewonnen "kaart" !
Rare zin eigenlijk , maar je weet welgaat ik ermee bedoel!!!
Deze kaart is weer helemaal top !!!!!
Dus ga zo door !!!!!

groeten Ineke
LeAnne zei…
I was happy to see your orange balloons! Very pretty and fun, especially with the glimmer one! Festive creation! Thanks for playing with my PP sketch this week!
Dora zei…
Gefeliciteerd!! Fijn dat je hebt gewonnen. De reden om mee te doen is precies wat jij ook denkt. Op deze manier wordt je uitgedaagd.
Met het maken van je kaarten hoef je geen faal angst te hebben. ((:
Je maakt zulke mooie kaarten. dit kaartje is ook mooi en feestelijk.
Rosina zei…
Prachtig dit verjaardagskaartje Daniëlle...echt feestelijk met die leuke ballonnen
en gefeliciteerd met het winnende kaartje bij de Craftliners challenge....dik verdiend hoor ...ook dat was een echte beauty...

groetjes en een fijn weekend
Rosina
Diny zei…
Wow....wat super GAAF Danielle!
Groetjes Diny
Rhodé zei…
Mooie kaart, Daniëlle! Leuk dat je verschillende texturen hebt gebruikt. En nog gefeliciteerd met je winnende kaart. Ik doe zelf ook vooral mee met challenges omdat ze je op een ander idee brengen. En inderdaad: een stukje waardering doet ieder mens goed!
Marjan zei…
Leuk dat je won, van harte! En wat betreft jouw kaartjes, je weet ... ik ben fan! Deze is ook weer top, leuk en fris en vrolijk ... heerlijk!
Aartje zei…
Van harte gefeliciteerd dat je gewonnen hebt op ons Craftliners blog. En oh wat een herkenbaar verhaal. Als ik nu terugkijk naar mijn eerste blogposten dan denk ik echt hoe heb ik dat ooit kunnen plaatsen, ziet er niet uit. Maar door inspiratie op te doen en lekker veel te bloggen leer je van alles bij en wordt je ook steeds beter vindt ik. Al heb ik wel het idee dat jij helemaal niet veel meer hoeft te leren, want wat een mooie kaart heb je voor onze nieuwe challenge weer gemaakt. Top, en superleuk dat je weer meedoet
groeten, Aartje
Sylvia zei…
Mooie en feestelijke kaart, Daniëlle.Gefeliciteerd met je winnende kaart.

Groetjes, Sylvia.
Glenda J zei…
Love your bright and cheerful balloons! Great CAS layout. Thanks for playing along with Seize the Birthday.
Marina zei…
I love the choice of colours - what a great card.
Stella zei…
Danielle je verhaal is zó herkenbaar.... Ik heb mijn blog aangemaakt maar snapte er geen bal van :) Als ik terugkijk op mijn eerste kaarten schiet ik zelf in de lach. Je leert naarmate je meer maakt. Maar ook koopt:) Toen ik in 2008 mijn eerste stansen kocht dat ik dat ik jaren vooruit kon. Dat was op zijn zachtst gezegd naiëf ha! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik bij challenges ook nog wel eens afhaak. Dan heb ik nog geen idee en naarmate de tijd verstrijkt zie ik zoveel mooie inzendingen dat ik gewoon niet meer op een idee kom. Daarbij merk ik dat ik van een bepaalde eenvoud houd en dan kom je bij bepaalde challenges gewoon niet op een goed idee. Daarbij is die eenvoud voor velen te "kaal" of vinden ze het niet mooi. Maar na 10 jaar heb ik min of meer mijn eigen stijl ontdekt. Tuurlijk is het leuk om uit je comfort zone te komen maar ik vind het ook belangrijk om juist dat te maken waar ik voor mijn gevoel goed in ben en mij goed bij voel.
Lieve help; wat een verhaal :)
Je kaart is echt g e w e l d i g. Ik houd van ballonnen en dit is helemaal mijn ding. Alles klopt; wow!
Fijne zondag!
Sarah zei…
Ik heb deze week wel wat bij je gemist. Ik vind wat je maakt altijd heel leuk,dus neem ik even de tijd om ze allemaal te bekijken. Niet twijfelen, er gewoon voor gaan. Je hebt een leuke frisse stijl!
En proficiat voor je winnende plekjes!
Angela zei…
Gefeliciteerd met je winnende kaart op het Craftlinersblog! Altijd leuk om waardering voor je kaarten te krijgen toch?!?!
Ik denk voor (bijna) iedereen je verhaal erg herkenbaar is.... ook voor mij. Wat het leuke aan bloggen is, is dat je in de loop van de tijd een hele ontwikkeling doormaakt; door alle inspiratie die je opdoet op de verschillende blogs. Bovendien doen anderen weer inspiratie bij jou op; hoe leuk is dat!
Super gaaf dat je weer meedoet aan de challenge bij Craftliners.... en ook deze keer weer veel succes! Aan je kaart zal het niet liggen; prachtig is ie weer!!!
grt Angela