Doorgaan naar hoofdcontent

Under my umbrella

Vandaag een berichtje als Guest Designer bij CAS on Sunday! Wat leuk om mee te mogen doen! Toen ik het thema van de nieuwe challenge door kreeg, kreeg ik het een beetje "benauwd". Umbrella..... Al mijn stempels en papiertjes doorzocht en geloof het of niet, geen parapluutje te bekennen. Gelukkig dacht ik al snel aan mijn Stampin'Up demo Ingrid, die vlak bij woont. En van die lieve schat mocht ik een paar pluutjes komen stempelen en stansen. Toen had ik ideetjes genoeg! Ik laat dus vandaag niet alleen het kaartje zien dat ook op het blog van CAS on Sunday staat, maar nog twee kaartjes extra! 


Dat ik het leuke regendruppeltjes papier van Stampin'Up wilde gebruiken, dat wist ik vrij snel. Ik heb een tekst gemaakt met de Labeler Alphabet van SU. 

Verder maakte ik de volgende kaartjes met de parapluutjes.



Doen jullie mee met de challenge? Heel benieuwd naar alle inzendingen!




Reacties

Je@net zei…
Wat een leuke serie kaarten heb je zo gemaakt, Danielle.
Zon schijnt hier momenteel volop, maar volgens de berichten hebben we paraplu vanmiddag alweer nodig!
Crealientje zei…
Hele leuke kaartjes!
Wat lief dat Ingrid je zo goed voort geholpen heeft.
Insiratie genoeg.
Heel leuk gedaan!
Ik heb geen paraplutjes, staan wel ol mijn verlanglijstje.
Fijne zondag.
Groetjes Crealientje.
Crealientje zei…
Gefeliciteerd met je gastdesigner schap!
GerJanne zei…
Leuk gastdesigner! EN je kaart is gaaf hoor! Lief dat je even wat mocht stansen en stempelen van Ingrid.
Groetjes,
GerJanne
Stella zei…
Als er iemand verdient om GD te zijn ben jij het wel. Wat leuk en geniet er van! Wat fijn dat Ingrid je hielp; en wat zijn je kaartjes weer leu-heuk! Ik heb een lichte voorkeur voor de tweede kaart; die vind ik net iets strakker en heeft een bepaalde eenvoud. Uit Ć©Ć©n van mijn eerdere reacties weet je dat ik daar eigenlijk altijd voor zwicht:)
Fijne dag!
!neke zei…
Leuke challenge !!!!!!
En gave kaarten !!!!!

groeten Ineke
Marjan zei…
Wat leuk dat je GD bent en wat heb je er een mooie kaartjes voor gemaakt. Ik vind je papierkeus weer erg leuk en wat fijn dat je bij Ingrid even terecht kon voor hulp. Ook ik heb een lichte voorkeur voor nummer twee.
Dora zei…
Leuk dat je gast-designer mag zijn, en ik zie het al voor mij, jij zoeken door je spullen....oef. Ik geloof best dat je het benauwd kreeg. Fijn dat je dan van Ingrid wat mocht lenen.
Mooie kaarten gemaakt
Ellen zei…
Superleuk dat je gastdesigner mag zijn bij CAS on Sunday! En wel heel lief en handig dat je bij Ingrid terecht kon voor de nodige paraplu's. Het regendruppelpapier past natuurlijk geweldig bij dit thema. Het is echt een gave serie geworden. En ik ga zeker proberen mee te doen aan deze leuke challenge. Nog een gezellige avond!
Susan zei…
Such terrific cards! Thanks for joining us as our guest designer at CAS on Sunday!
Gaaf zijn ze! Vooral het tekstje op de tweede kaart vind ik superleuk!
Rosina zei…
Heel leuk deze kaartjes Daniƫlle...zo leuk met die parapluutjes erop...die hadden we vandaag wel nodig....

groetjes Rosina
tof dat je nog eens GD'er mag zijn! Mooie kaarten!
nancy
Cornelie zei…
Altijd leuk pluutjes! Ik heb ze wel, maar moet eerlijk bekennen ze erg weinig te gebruiken ;-)
Ik vind je kaartjes leuk! Tof met het zilver grijze DYMO tape!
Wat een superleuke kaartjes! Gaaf met het druppeltjespapier! Groetjes, Linda
Sarah zei…
Ook leuk deze kaartjes! Wat een weer de laatste dagen!! Het mag voor mij echt wel stoppen!
Zw@@n zei…
Wat een leuke kaarten, Danielle. Leuk dat je met ons meedoet als gast designer bij CAS on Sunday. Liefs, Wilma