Doorgaan naar hoofdcontent

Celebrate

Vandaag eindelijk, op de valreep, een kaartje kunnen maken voor de Dutch Card Lovers. Dat blog, met superleuke challenges, bestaat 8 jaar! Een felicitatie waard, ga zo door dames! 

Het kaartje lijkt heel simpel en dat is het eigenlijk ook, maar toch was ik er de hele ochtend druk mee :-) Ik heb een ballonnenstencil van MFT, maar ik vind die ballonnen eigenlijk te groot. Vanochtend zelf een stencil gemaakt met ballon snijmallen en die op dit kaartje gebruikt. Dat ging een paar keer mis (te veel water gespetterd waardoor het uitliep, het stencil dat verschoof, het stencil niet goed schoongemaakt....). Maar uiteindelijk is dit het resultaat:


Challenge: Dutch Card Lovers - Challenge 276 - Slingers/ballonnen

Deze week, heel luxe, een paar extra daagjes vrij geweest. Lívia is hier deze week en daar wilde ik natuurlijk lekker van genieten! Dinsdagavond is ze met mijn moeder en mij mee geweest naar het bloemschikken, woensdag (vanwege het slechte weer) lekker thuis geknutseld en gebakken. 's Avonds met opa en oma pannenkoeken eten, altijd lekker! Gisteren met oma naar Den Bosch, lekker gewinkeld en natuurlijk een Bosche Bol gegeten. Allemaal hartstikke gezellig, we hebben ervan genoten! 


Reacties

Rhodé zei…
Vrolijke kaart, Daniëlle! Soms heb je dat, dan zit jet allemaal een beetje tegen terwijl het idee in je hoofd zo leuk is... maar het resultaat mag er zijn. Top!
wat een vrolijke frisse kaart met allemaal leuke kleurtjes..
heb je zelf een balonnen stencil gemaakt...knap hoor.
super leuk geworden.

fijne dag liefs Annemarie
Dora zei…
prachtige feestelijke kaart. Mooie kleuren ballonnen zo bij elkaar.
!neke zei…
Wat een gezelligheid !!!!
Mooie kaart !
Goed gelukt !
groeten Ineke
Ellen zei…
Zo herkenbaar, ik kan soms ook uren bezig zijn met een kaart die uiteindelijk heel simpel oogt. Het houdt ons van de straat zullen we maar zeggen ;-) Het resultaat is echt heel gaaf geworden. Mooie kleuren, echt een vrolijke feestkaart. Gezellig dat Livia er is en wat heerlijk dat jij dan vrij bent. Extra genieten dus.
Margot zei…
Het uiteindelijke resultaat is super! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.
Joke de Wit zei…
Prachtig kaartje Daantje.Gr.Joke
Marjan zei…
Ik herken dit wel, het gedoe met wat je wil en wat er dan niet goed gaat, maar uiteindelijk leer je er ook weer van is jouw resultaat erg gaaf! Dank je wel voor je deelname aan de challenge van DCL!
Ellen zei…
Wat een leuke feestelijke kaart!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen
Je kaart is super geworden. ;) Bedankt voor je deelname bij de DCL.
Heel herkenbaar, ik kan het mezelf ook erg moeilijk maken maar uiteindelijk voelt het extra lekker als je dan eindelijk tevreden bent met het resultaat! Ik vind hem in ieder geval helemaal leuk!! Zo te zien heb je gezellige dagen met Livia, als ik dat zo lees gaat ze een paar kilo zwaarder weer naar huis ha ha, geniet er van!