Doorgaan naar hoofdcontent

Zin in de lente

In mijn vorig bericht vertelde ik van mijn jarige schoonmoeder. De avond begon iets minder, de insuline die gespoten moest worden was op op de afdeling en zou met spoed gebracht worden uit de apotheek. Dat heeft uiteindelijk een uur geduurd en mijn schoonmoeder kon alleen maar op de klok kijken, want we hadden zes uur afgesproken en het was al kwart over zes, half zeven, kwart voor zeven..... Uiteindelijk konden we dan toch naar het ziekenhuis restaurant waar mijn schoonzus met gezin al zaten te wachten. Het was gezellig en ze heeft er echt van genoten! Nu ligt ze helaas ziek in bed, een urineweginfectie en daardoor voelt ze zich ook weer slechter. Zo sneu, het lijkt maar niet beter te willen gaan. Maar afgelopen woensdag kunnen we mooi in gedachte houden!! 

Ik vind koud en droog weer heerlijk, maar moet eerlijk zeggen dat het voor mij nu wel genoeg is geweest ;-) Ik heb zin in de lente! Daarom ging ik voor de MFT sketch challenge met een bloemen achtergrond stempel aan de gang en kleurde die in vrolijke kleurtjes. 





Reacties

Crealientje zei…
Ooh sneu voor je schoonmoeder. Wens der maar Beterschap!
Ik heb ook zin in de Lente.
Kan me niet snel genoeg komen,heerlijk de tuin weer in.
Je hebt een mooie vrolijke kaart gemaakt. Daar fleur je van op.
Mooie bloemen.
Fijne Zondag verder en lieve groetjes Crealientje.
Monique zei…
Gelukkig is het goed afgelopen maar vind het wel onproffesioneel dat de insuline op was. Komt misschien ook omdat ik zelf diabeet ben. Maar ze heeft toch nog genoten. Dat is belangrijk. Je kaartje is prachtig! Ik zie steeds meer voorjaarskaarten voorbij komen. Echt een teken dat iedereen zat is van de kou. Van mij mogen we direct naar de 20 graden gaan.
Fijne zondag, liefs Monique
Maria V zei…
Af en toe moet je qua medische zorg tot 100 tellen. Wel fijn dat jullie toch nog genoten hebben. Beterschap met je schoonmoeder. Jouw kaartje is geweldig. Wat een mooie opzet en kleurtjes.
GerJanne zei…
Ha Danielle,
dat is inderdaad sneu zeg! En ja, eerlijk is eerlijk, dat hadden ze 's morgens al kunnen weten, of in elk geval na de laatste keer spuiten...Gelukkig dat het etentje gezellig was en dat ze kon genieten. En nu dus ziek, he, wat jammer allemaal. Hopelijk knapt ze snel op.
Je kaart is lekker vrolijk. En ja, ik heb ook wel zin in het voorjaar. Over twee weken hebben we familie weekend en het is op 1 keer na altijd mooi weer geweest. Zelfs verschillende keren buiten kunnen zitten (wel goed aangekleed)...en we hebben dat altijd half maart.
Sarah zei…
Dat was even minder voor je schoonmoeder, maar uiteindelijk hebben jullie er het beste van gemaakt.
Je kaart is PRACHTIG!!!!!
beterschap voor je schoonmoeder.
prachtige kaart in frisse kleurtjes, laat het voorjaar maar komen.
Ellen zei…
Wat een pech, zeg! Pech dat je schoonmoeder zo lang op de insuline moest wachten en pech dat ze nu weer een urineweginfectie heeft. Maar wel mooi dat jullie toch nog een mooie avond hebben gehad afgelopen woensdag. Die herinnering pakt niemand jullie meer af. Joost en ik zagen ooit op het vliegveld van Brussel de volgende spreuk: 'Verzamel herinneringen, geen souvenirs'. Dat is zo'n beetje onze lijfspreuk geworden. De kou heeft je geïnspireerd om een hele mooie lentekaart te maken ;-) Prachtig! Nog een fijne zondag xxx
Stella zei…
Danielle g e w e l d i g!!! Ja hier hou ik van :) En ook ik ben wel klaar met de winter.... Wat akelig voor je schoonmoeder; ik hoop dat ze ze gauw weer wat opknapt.

XX
Wow wat een prachtkaart!! Is het een achtergrond stempel of heb je dit allemaal gemaskerd? Ik wordt hier helemaal blij van, echt een beauty!

Fijn dat de woensdagavond zo gezellig was. Wel sneu natuurlijk dat ze nu weer ziek is maar je hebt gelijk dat je je op de mooie momenten focust. Hopelijk komen er nog veel van en gaat het steeds beter met haar.
Margot zei…
Deze is gaaf! Mooie kleurtjes!
Larissa zei…
Zo vervelend voor je schoonmoeder, hopelijk knapt ze snel op. Wat een pech allemaal. Je kaartje is zo mooi, ik word er helemaal vrolijk van.
Mariken zei…
Jeetje, het zit je schoonmoeder niet mee, en jullie ook niet dus! Fijn dat ze wel heeft kunnen genieten, dat is goed! Je kaartje is super, leuk en gezellig, die voorjaarskleuren! Fijne avond!
Rhodé zei…
Mooie voorjaarskaart heb je gemaakt. Je hebt een leuke uitwerking van de sketch gekozen. Fijn dat jullie het feestje alsnog hebben kunnen vieren, maar wat ontzettend sneu voor je schoonmoeder en jullie dat het allemaal niet meezit. Pittig, hoor! Veel sterkte!
wat vervelend allemaal voor je schoonma. Hoe alles soms tegelijk verkeerd kan gaan! Gelukkig wel een gezellig samenzijn gehad!
heerlijk voorjaarskaartje!
nancy
Marjan zei…
Nee, dat is niet fijn voor je schoonmoeder, jammer dat ze zich nu weer niet fijn voelt. Hopelijk slaat antibiotica snel aan.
Wat een plaatje is je kaart, heerlijk al die mooie bloemen in mooie kleuren!