Doorgaan naar hoofdcontent

Happy bee-day

31 December, wat vliegt de tijd.... Alweer een jaar om. De oliebollen kunnen zometeen opgehaald worden, de fles bubbels staat koud, ik ben er bijna klaar voor ;-) Ik wens jullie een heel gezellige jaarwisseling en hoop dat jullie terug kunnen kijken op een goed jaar. 

Op deze laatste dag van 2017 geen nieuwjaarskaartje om te laten zien, maar wel een verjaardagskaartje. Deze heb ik gisteren gemaakt aan de hand van de sketch van My Favorite Things. Ik heb ook allemaal MFT stempels en dies gebruikt. De set met de bijtjes vond ik al meteen zo'n toppertje, de teksten die erbij zitten vind ik leuk! Ik heb eerst een stuk papier gekleurd met verschillende kleuren Distress Oxide en daarna de vierkantjes uitgestanst. De bloemen en bijtjes gestempeld en gestanst en het tekstbannertje heb ik dezelfde kleur gegeven als de achtergrond. Dit kaartje komt in januari zeker van pas, er staan verschillende verjaardagen op de kalender!





Reacties

Sarah zei…
Wat een vrolijk en super mooi kaartje! Bedankt voor je steun ☺
Fijne jaarwisseling!!
Ellen zei…
Die bijtjes, enig! Tekstje erbij (hihi, er-bij) is natuurlijk ook helemaal leuk. En die kleuren, prachtig. Mooie kaart om 2017 mee af te sluiten. Geniet van de oliebollen en de bubbels en maak er een gezellige avond van. Op naar een mooi nieuw jaar xxx
Mariken zei…
Heerlijk verfrissend kaartje, na alle prachtige kerstkaarten. Maar zoiets is wel heel erg leuk! Lief zijn die bijtjes, en de tekstjes passen zo mooi! Jullie een hele fijne oudejaarsavond, en een goed begin van het nieuwe jaar! Wie weet, kunnen we wel eens een keer “meeten”...Liefs xx
Maria V zei…
Wat een leuk ontwerp en wat een mooie kleurtjes heb jij gebruikt. Aah en die bijtjes...zo schattig. Fijne jaarwisseling.
Je@net zei…
Wat een leuke en vrolijke kaart om het jaar mee te eindigen, Danielle.
Jij ook een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar!
dit is een erg leuk en kleurrijk kaartje geworden!
een goede jaarwisseling en veel creatieve momenten in 2018 gewenst.
!neke zei…
Wat een vrolijke kaart om het nieuwe jaar mee te beginnen !!!!!!
Fijne jaarwisseling en een mooi 2018 !
Cornelie zei…
Wat een leuk, gezellig en vrolijk kaartje op deze laatste dag van het jaar! Wij lummelen deze dag lekker en vanavond gaan we er op uit om ergens anders oud en nieuw te vieren. gezellig!
Ik wens je een gezellige jaarwisseling en een goed nieuwjaar!
Wat een heerlijk vrolijk kaartje! Ik heb door alle kerstkaarten die ik gemaakt heb de laatste tijd ook een zwaar tekort aan verjaardagskaarten. Snel weer aan de bak dus! Maar eerst nog even genieten van ons jaarlijkse weekje Texel. Voor jullie ook een hele fijne jaarwisseling en een mooi en creatief 2018. Ik hoop weer veel moois van je te gaan zien!
Sarah zei…
Ik nog eens. Weet je wat grappig is, vanmorgend dacht ik eerst dat dit het kaartje voor Nomi was, want ik vond die bee-day zo leuk, maar ik las dat hij aan iemand anders was bestemd.
Maar toen ze vanmiddag te post open deed, zat er een nog leuker van jou bij!! Super dank je wel!!! Xx
Je hebt het jaar afgesloten met een lekker vrolijk kaartje, leuk! We wensen je een gezond en creatief 2018 toe.
Groetjes, Merit en Annemarie
Stella zei…
Oeh gaaf!! Ik vind dit een prachtgie afsluiting van het jaar. Ik ben zelf wel klaar met kerstkaarten ;) Mooi in deze kleuren en die bijtjes zijn enig. Ik eens jou en iedereen die je lief is een mooi, goed en gezond 2018!
XX